12 Haziran 2013 Çarşamba

2.BOLKARLAR BİSİKLET ŞENLİĞİ

8-11 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen 2.bolkarlar bisiklet şenliği çok ilginç başladı.Aslında benim Mersin yolculuğum  bir gün öncesinden çok sıkıntılı bir biçimde gerçekleşti.Mersin villa otobüs firması bisikleti alacağını söyledi akabinde ayrıca bisikletin bagaj parası istediler tartışma çıktı vs ama sonuç olarak o para cebimden çıktı.Bunu neden yazıyorum çünkü bu konuda bir takım değişmelerin olması lazım sadece bir firma ile olacak bir iş değil çünkü o firma her yere araç göndermiyor.Bu konuda yapılabilecek her şeyin arkasında olduğumu bilmenizi isterim.
            Bu önemli bilgiden sonra etkinliğe geri dönelim.Bir gün önceden Mersin de olduğum için ve ülkemizde verilen haklı mücadelenin destekçisi olduğum için soluğu Pozcudaki Barış meydanında aldım direnişin nabzını orada ölçtüm.Hazırlıklı gelmiştim ancak müdahale olmadı hatta polis dahi görmedim.Ertesi gün Pozcudan Üniversiteye pedallayarak başladık.Kilometre sayacım bozulduğu için ne kadar pedalladığımı bilmiyorum.Üniversitede grupların buluşması ile yola koyulduk.Toros köyüne varıp kampımızı atacağımız düşünürken bakın ne oldu.

İlk bakışta kar gibi gözükse de yağanın dolu olduğunu ve araçların gidemediğini söylemek isterim bu olay programda değişiklere neden oldu ve üniversiteye geri döndük.Akşam sunum vermeye çalıştım(topluluk karşısında heyecanlanıyorum söylemem gereken bir sürü seyi unuttum) zaten verdiğim sunumdada söylediğim gibi kendimi ona hazırlayamadım çünkü ben o sıralarda biber gazından nasıl az etkilenirim insanlara bu konuda nasıl bilgi veririm nasıl yardımcı olurum diye meydanlardaydım.Sunum sırasında Gürkan abinin ses kaydı ile şok olduk bizlerleydi.Kendisine tekrardan teşekkürlerimi sunuyorum.Ayrıca benim sunumun ardından Serkan Taşdelen de kendi sunumu verdi. Üniversitenin brandalı spor salonunda tulumlarımıza girip uyuduk.
       Ertesi gün arslan köye yapılan yolculuktan sonra kampı sonunda attık ancak oda nesi yağmur yine şiddetli bir şekilde kendisini gösterdi ama biz pedallamaya geldik arkadaş yağmurluklar çekildi keşife yukarı doğru yola koyunuldu.Sonrasında kamp alanına dönülünce bizim için açık tutulan lisenin altında pinpon oynamaya başladık birkaç arkadaşa ders verdim hehe :D (yenildiğimde oldu elbette :D )

Ertesi gün hiçbir engel yoktu hava güzeldi ve yola koyulduk.Rotayı çıkaran arkadaşlara başarılı çalışmışlar böyle çalışmalara devam seneye tekrar ordayım.Fındık Pınarı köyüne atılan kampın ardından görüntü

Fotoğrafın çekildiği kısımın sağ tarafında da bir bu kadar çadırın olduğunu söylemeliyim.

Kamp alanında başka bisikletler denenir.

Akşamına sazlı küçük bir dinletiden sonra soğuk bir gecede kötü bir tulumla geçirdim.Kendi tulumumu üşüyen bir arkadaşa verdim(neden böyle bir şey yaptıysam hehe :D )
ardından son günün çok daha güzel olacağının haberi ile çıktık yola.Gerçekten de güzeldi.

O görüntülerden bir kare

Şenlik rotasının bitiminden sonra bisikletleri tıra yüklemek için durduğumuz alanda yapılan küçük bir ıslatma seremonisinden sonra üniversiteye geri dönüldü.Ee Mersin e gelinirde tantuni yenilmez şenlik bittikten grubun yarısı şehirde tantuni yemek için toplandı sonrasında da herkes buruktu bitmesin diyordu herkes.Hepsinin gözlerinde bunu görebiliyordum ancak son hep aynıdır malasef.
             Böyle güzel bir etkinliğe beni davet eden sayın hocam Nüzhet TÜRKER ve Mersin Üniversitesi Bisiklet topluluğuna çok teşekkür eder seneye aranızda tekrar yer almayı çok istediğimi de bildirmek isterim.
Hep söylediğim gibi orada olan şey insan kazanmaktı yeni arkadaşlıklar yeni hikayeler kazandım ve kazanımlarımla birlikte 17 haziran sabah saatlerinde pedalım Samsundan dönmeye başlayacayacak