18 Haziran 2013 Salı

Bisiklete Otostop Çeken Adam (SAMSUN)

            Eşyaları toplayıp yerleştirmek bir hayli gerdi beni. Neyi nereye koyacağımı hatırlamak; şunu aldın mı, bunu aldın mı gibi hitaplar birazcık sinir katsayımı artırdı açıkçası, ama sonunda o karışıklıktan çıktım.

                    Bu karışıklıktan kendimi nasıl çıkardım bilmiyorum ama sonunda  bu şekle geldi :D

         "Tolga kendini hazır hisset veya hissetme artık yola çıkma vaktin geldi" der beynimde bir ses ve gece otobüse yetişmek üzere AŞTİ'ye yola çıkılır.
           Sabah 7'de Samsun Otogarı'na indim. (Bisikletimi buraya ücretsiz getiren Kamil Koç otobüs firmasına teşekkürler.) Bisikleti toplayıp yükleri ayarladıktan sonra çıktım yola. Durak neresi peki? Atakum. Atakum'a doğru yol alırken Amazon Parkı dikkatimi çekti devasa heykelleri ve düzenlemesiyle. Dedim bir kahvaltı yapalım. Küçük bir tepe üstünde bir cafe... Saat 8 olmuş. Kahvaltı yapmak için o küçük tepeye çıkıp Amazon Cafe'ye ulaştım ancak o da ne, kapalı! Samsun'un merkez sayılabilecek bir yerinde saat 8 ve öyle bir cafe kapalı. Halbuki kahvaltı için çok güzel bir yer: etraf yeşil, bir tarafta da olabildiğince hırçın Karadeniz. Ancak bura geçer not alamadı benden.
            Atakum'a doğru girdim artık. O da ne! Biri otostop çekiyor, arkama bakıyorum hiç bir araç yok :D
Otostop çekmesine çekiyor ama bir yere gidecek gibi de durmuyor. Arkamda araç da yok; durdurdu beni :D
             2 gün boyunca Sami Abi'nin evinde konakladım. Bugün saat 6'da yapılan bir eylem vardı: "müdahaleleri prostesto". Oraya da katıldım.

            Ardından çok ilginç bir şekilde Can Abi ile karşılaştık. Ankara Üniversitesi eski dağcıları da iş için burada. Direnişe destek verirken hop karşılaştık.
             Can Abi her şey için teşekkür ediyorum; makarna çok güzeldi abi :D ama sohbet en güzeliydi.
Akabinde artık sivil itaatsizlik başladı. Selam olsun sana duran adam! Aslında bandırma vapurunda olacaktı bu olay ama olsun ilk adımda oldu; Mustafa Kemal Atatürk ün ilk adımını attığı yerde.
              Bitmedi Samsun Pab'dan Yılmaz ile internetten tanışmıştık. Yüz yüze tanışma fırsatını yeni yakaladık. Hemen bir sohbet... Neler yapıldığı, yapılacağı... Ardında iş arkadaşı ve müdürü Samsun  Decathlon'dan aramıza katıldı. Kendileri ile tanışmam çok iyi oldu yarın yola çıkarken de bir bakım yaptıracağım :D
            Hoş sohbetler ve çorba için hepinize ayrı ayrı çok teşekkür ediyorum. Kendinize iyi bakın, Dünya küçük; bir yerlerde karşılaşırız artık hehe :D
            Haydi artık Ünye bizi bekler, yarın sabah pedal döner.
            Sevgiler, saygılar...
           

2 yorum: