23 Haziran 2013 Pazar

Kim Dedi Sana Herşey Günlük Gülistanlık Olacak Diye!

Yanos kilisesinden sabahın ilk ışıklarında yola koyuldum.Ordu merkezde liseden bir arkadaşım buluşma sözü vermişti ancak kendisini o kadar aramama rağmen telefonlar açılmadı :D Neyse önemli bir detay değil merkezde Ordu Hayat gazetesinden Çoşkun Özbuçak ile görüştüm.Kendisiyle küçük sohbetimizin ardından kısa bir röportaj verdim ne yapıyorum nereden başladım nereye gidiyorum.
                 Sonra Giresun yoluna çıktım ancak ordu bitirken havaalanı yapımı için bir dağı indirdiklerini gördüm denizi doldurup böyle bir şeye girmişler.yanımdan geçen kamyonlarda inanılmaz büyüklükte kaya parçaları ve eminim fazlasıyla yüklenmişler sınırladıkları ağırlıktan daha fazla olduğuna adım kadar eminim.Seneler önce aynı olaydan ötürü başımıza bir kaza gelmişti 2.5 tonluk bir kaya aabimin kullandığı araçın üstüne düştü hala davası sürerken insanlar akıllanmamış bu konuda yaptırımları olacak birileri varsa mutlaka benimle bir iletişime geçsin.
                 Yoluma devam ederken bir deniz keyfi yapayım dedim girdiğim zaman anladım ki buranın en güzel sahillerinden birine gelmişim.Küçük bir plaj Piraziz de Eğrice plajı sahibide valilikten ödül alan gönüllü bir çevreci abimiz konuştum günlük çadır kurmaya izin verecek.o sahilden görüntü ve işletmecisi
                 Kumu karadenizde ender rastlanır cinsten incecik mutlaka uğranmalı buraya :D

Aha buda işletmecisi Yaşar abi
Birazcık yüzdükten sonra orada oturan bir aile tanışmak istedi bir sandalye çekip oturdum yanlarına birazcık sohbete değindik aralarından bir aile Almanya da yaşıyormuş  Türkiyenin gündemi konuşmadan yapamadık güzel bir sohbetti kendilerine teşekkür ediyorum.Malesef fotograflarını çekemedim.Sonrasında Giresun Gülyalı da yaşayan bir akrabamın evine geldim Gökben abla.
                  Bunca senedir karadenize memleketime giderim ama Giresun da üzerinde canlı olan ağaç olan bir adanın olduğunu ne duydum ne gördüm taki geçtiğimiz güne kadar.Meğersem ada karadenizde üzerinde canlı bulunan tek adaymış bunu Samsun decathlon da çalışan bir arkadaşım söylemişti ve bende gidip gezdim
                                        Giresun kalesinden adanın görünüşü
             Buda ali kaptan sahicisi ama adanın tarihiyle lgili bilgi veren abim ada aynı zamanda kuş cennetiymiş
Adanın tarihçesi hakkında bilgi vermiyorum prensip meselesi yine sizlerin araştırmasına bırakıyorum.:D
O kadar gezip fotograf çektikten sonra karnımız açıktı doğrusu ali kaptandan adres  aldık.Giresun merkezde bir balıkçı Emre Balıkçılık gidip balık yedik işte sofra
                Lezzet konusunda hepinizin ağzına layık ancak tuzlu (Gökben abla balık ve geriye kalan herşey için teşekkür ediyorum.Çadırımın pollerinden bir tanesi çatlamıştı yasonda kampta Giresunda Gökben ablamda kalınca gün içerisinde yaptırayım dedim sanayideki brandacıya gidip yaptırdım oh herşey güzel keyfim yerinde dolmuşa atlayıp eve dönüyoruz araçtann ineli 1 dk geçmedi polleri araçta unuttuğum gerçeğiyle yüzyüzeyim :s Napacam edecem bir sonraki araça binip bulancağa gittim araçlar arasında telsiz var anosta geçtirdim bulancaktaki araçlara baktım yok eve geri döndüm.Sabah tekrar binip bulancak durağına gittim yok yola devam etmek gerekıyordu oyalanamam artık ne oldu devam ettim çadırın tek polü yok ama pedallamaya devam :D
              Giresundan Nihat beyin tavsiyesi  ile Tireboluya gitmeden solda bir plaj var adı yılgın plajı.oraya doğru pedallarken ilginç karşıma Almanyalı bir gezgin çıktı adı nomen gibi bişeydi :D Olmayan ingilizcemle konustum sözlük çıkardı el işaretleri anlaştık.İstanbuldan geliyormuş tüm karadenizi çıkıp Gürcistan üzerinden devam edecekmiş.Ancak benim gibi bisiklet yüklü değil kendisi otellerde kalarak devam ediyormuş
             Günlük 150km çevirerek bu ülkeyi ne kadar tanıyabilir buyurun siz karar verin hehe
Neyse kendisi beni espiyeye varmadan geçti bende o bahsedilen yılgın plajına gelip tek pollü çadırımla elimden geldiğince kurdum nasıl oldu bakın :d
                                İçine eşyalarımı koyup kendime yatacak yer ayırabildim :D
Sonra Mustafa abiden elektrik istedim internette varsa şahane olur dedim :D Kendisinin plajın karşısında oteli var arada sadece yol var üçlü prizi çekti benide buraya oturturdu buradan otelın internet çeker hehe :D
Önümüzdeki günlerde ankunidag Rizeye geliyormuş kaçkarlara onlara yetişmem lazım :D