20 Haziran 2013 Perşembe

Atakumdan -Yason kilisesine

                Sabah 9 gibi çıktım Atakum dan Samsun merkezdeki Decathlon a uğramak için hani demiştim ya bir önceki yazımda bakım yaptıracağım diye hehe :D buyurun yılmaz usta :D
                                   Yılmaz usta ellerine sağlık :D
          Yola çıkayım artık ya Ünye doğru yola koyuldum etrafta ne var ne yok baka baka.tekkekoydeki nükleer santral başlıca bir sorun ama insanlar ses çıkarmıyor orduda da benzer problemler var ünyedeki termik santral adamlar yasalara uygun şekilde yapıştırmıslar yakında faal olacak orası malasef yada yasaları kendılerıne gore mı duzenlediler demeliyim bilemedim şimdik.Ünye yolunda keyifli bir şekilde giderken bir anda moralim bozuldu neden mi bir kamplumbağanın üzerinden araç geçmiş yapabildiğim tel şey onu alıp yolun kenraındaki çimliğe bırakmak oldu :S(buradaki kaplumbağa resmi tepkilerden dolayı kaldırılmıştır )
100km olmuştu ünyeye vardığımda sonrasında Ordu üniversitesi öğretim üyesi Özgür Narin ile tanıştım.Kısaca ne yaptığımdan bahsettim kendiside bana yemek ısmarladı buradan teşekkürlerimi sunuyorum hocama.Ünyede kampı attım o akşam özel bir plaja ama para ödemedim iki tatlı söz tabi geç buraya kurabilirsin çadırı oldu.
             Ertesi gün ünyeden dönmeye başladı pedal Fatsa da karnım açıktı bir parka geçip makarnamı yapayım dedim yolda bir bisikletliye park sordum tarif etti sonra parka geçtim ocakğı çıkardım 5bisikletli genç arkadaş yanıma geldi meğersem o sorduğum kişi çarşamba bisikletcisiymiş hehe :D  Aralarından 3 kişi benimle bir dedeoğulu restaraunta kadar pedalladı işte o 3 genç arkadaşım
                     Gençler bana eşlik ettiğiniz için sizlere çok teşekkür ediyorum(ancum bak yanlız değilim)
Gelelim dedeoğlu restaraunta  alper orada tanıştım muhabbet orada başladı.Kendisi boğaz içinde öğrenci yaz aylarında evine döndüğünde oryı işletiyor ve söz verdi arkadaşlar bisikletli arkadaşlar gelip burada ücretsiz kamp atabilir duşlarını kullanabilir :D ilgili insanlara duyrulur :Dyeri ise herkes uzunşaçlının yerini bilir nusret abi :D onun geçtikten sonraki ilk campıng alanı desem yerinde olur.işte alper

      Alper sözlerin artık burada haberin olsun birde oradan bir resim paylaşayım ben
                           Burada denize girebilir duş alabilir çadırınızı kurabilirsiniz arkadaşlar    
Alperin tavsiyesiyle ben çadırı Yanos kilisesini yanına kurdum ama burası sit alanı ilerleyen yazılarımda buradanda bahsedeceğim şimdilik söyleyeceklerim sadece çadırı attığım alandan bir fotograf sağlıkla kalın :D
sevgiler saygılar

5 yorum:

  1. İşinize karışmak gibi olmasın ama kaplumbağa fotoğrafını kaldırırsanız daha hoş olur.

    YanıtlaSil
  2. yılmaz civan mı bilmiyo o bilmiyo

    YanıtlaSil
  3. Yason (Jason) burnundaki Yason Kilisesi olabilir mi acaba orası?

    YanıtlaSil