26 Mayıs 2013 Pazar

İŞTE BÖYLE BAŞLADI

                 Ankara Üniversitesi öğrencileri heykel seçmeli derslerinin cebeci kampüsünde verildiğini bilir e benim derslerim tandoğan kampüsünde dersten çıktım heykel dersine gideceğim o sırada bir sunum olduğu haberi kulağıma geldi kırmızı salonda.Ancak o derse gitmesem devamsızlıktan kalacağım gerçeği beni ürküttü    ama bir seçim yapacaktım.Türkiye den Japonya ya bisiklet giden bir adam varmış konuşacak dediler vay dedim adam yabancıdır falan dediler olsun bir şekilde anlarız falan derken o ikilemden heykel dersine gitmeyip sunuma katılma kararı ile çıktım.
               Sonra ne mi oldu sunumda Türkiye'den Japonya ya pedallayan kişinin Türk olduğunu  öğrendim.O dakikadan sonra dikkatim dahada artmıştı.İçimden kopacak bu çılgın fikirden haberim yoktu belkide,belkide o hep oradaydı ben göremiyordum.Dikkatlice dinledikten sonra her şey daha netti  benim için.Abimin zamanında çaldırdığı bisikleti geri ödeme vakti gelmişti.Artık bisikleti ciddi şekilde kullanma zamanı gelmişti üstüne abimin Samsun-Hatay yolculuğu artık tamam ben duramam moduna getirdi beni.İşte sunum sonrasında çekilen resim  bakalım tanıdık yüzler var mı? hehe :D


             Sanırım resimdekilerden tanıdıklarımız var değil mi?Aslında o zaman başlamış bu insana karşı sempatim hayranlığım.Neyse hayranlık yaptığı işleri taktir etmek verdiği mücadeleye ortak olmak dışında kendisiyle ilgilenmiyorum ama hehehe :D
             İşte o insandır ki bana bir amaç verip bana bu yolları pedallama azmi veren.Hangi yol ortada yol yok ki dediğinizi duyar gibi oldum.İşte rotam.Bu rota boyunca her türlü yardıma ihtiyacım olduğunu da hatırlatmak isterim.Hatta altını çizsem mi diyede düşündüm hehe :D




Samsun dan başlayacak tur.Kafada soru işaretleri kalmasın diye söylüyorum.Gürkan abi ve neden oradan başlaması(MUSTAFA KEMAL ATATÜRK) taktir edilecek bir davranış.Ancak her ne kadar bu konuda aynı görüşleri paylaşıyor ve yola çıkılacak yer aynı olsa da bu aynı olamazdı değil mi?Ben Rizeliyim
(Oradan bir takım sesler duydum gibi oldu hani malum şuan ki başbakan ın memleketlisi gibi hani )bu konudaki cevabımı büyük harflerle yazdım bakın 4satır yukarıda.Neyse olay amacından çıkmadan konuya döndüğümüzde ben o yolda pedallamayı çok istediğimden ilk olarak oradan başlıyorum.
Nerede ne zaman olacağımın bir garantisi olmadığı gibi rotada ufak tefek değişikliklerinde olacağını biliyorum bana ulaşmak isteyen kişiler
revolutionary.tolga@gmail.com mail atabilir yada https://www.facebook.com/tolga.gunturkun?ref=tn_tnmn buradan mesaj yazabilir.
Unutmadan 8-11 haziran arası Mersin de Bolkarlar Bisiklet Şenliği var beni oraya davet eden hocam a teşekkür ediyorum.
Tolga GÜNTÜRKÜN
Sevgiler Saygılar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder