19 Mayıs 2013 Pazar

TEŞEKKÜR MESAJI

           Öğrencisi olduğum Ankara Üniversitesinin verdiği destek ile projemi hayata geçirme imkanı buldum.Ancak bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi masraflar düşündüğümden fazla tuttu.Ne yapacağım ne edeceğim derken daha önce tura çıkmış şuanda da dünya turunda olan bir abime mail attım.Abi böyle iken böyle sen nasıl çıktın işin içinden.Maile gelen cevap her şeyin en iyisini alacağım diye tutturma zamanla herşey oturur.Kendisinin sözünü dinledim dinlemesine ancak hala bir yerlerde eksiklikler oluşuyor ve sıkılıyordum.O mail geldiğinde gezgin bursu olayının sonucu belli miydi bilmiyorum.Neyse olayı nasıl öğrendiğime gelince  Ankara Kızılay da bir eczane oturmuş ilk yardım çantasını inceliyordum.Telefondan facebook a normalde girmem ama ne hikmetse giresim tuttu.Baktım bir mesaj dünya turundaki abimden  tebrikler gezgin bursunu kazanan sen oldun Tolga.O  anda benim gözlerim doldu belkide bir kaç damla akmıştır elim ayağıma dolaştı afallayıp kaldım şaka gibiydi.Ancak canımı sıktığım her şeye ilaç  gibi yetişen bir mesajdı.Buradan dünya turundaki abime çok teşekkür eder sağlıkla iyi pedallar diliyorum.Bu dünya turundaki abimin kim olduğunu söylememe gerek yok sanırım değil mi? :D

2 yorum:

  1. Merhabalar Tolga , GürkanGenc Gezgin bursuna bizde kendi projemiz ile katılmıştık :) MaviyePedalla İsmimiz ile ; projeyi kazanıp yollara düşeceğin için ne kadar heyecanlı olduğunu tahmin edebiliyorum ,yazılarından da anlaşılıyor zatenn:)) Türkiye Turu Sırasında Herhangi bir ihtiyacın olursa Erzurum-Erzincan'dan seve seve yardımcı olabilirim . MaviyePedalla Olarak Takipteyiz , Sağlıcakla Bitirmen Dileğimle ! :)

    Yollarda Karşılaşmak Dileğimle Kubilay! :))

    YanıtlaSil
  2. Selamlar Maviye Pedalla ekibi :D Evet heyecan fazlasıyla var bir şeyleri başarmak için kolları sıvadık yola çıktıktan sonrada gerisi gelecektir diye ümit ediyorum.Sizlerde umarım projenizi hayata geçirebilirsiniz.her birinize teşekkür eder sağlıklı pedallar dilerim :D

    YanıtlaSil