15 Mayıs 2013 Çarşamba

AMAÇ VE BU DOĞRULTUDA ÇIKILAN ARAÇ

            Bisiklet kullanan insanlar özellikle de uzun turlara çıkan kişiler hangi bisikleti hangi malzemeleri kullandıklarını yazarlar.Ben aslında böyle bir  çalışma yapmayacaktım ancak bir abime söz verdiğim için birazcık bahsetmek istiyorum.Bisikleti hazırlaması için Güngörler Bisiklete gittim bisikleti bıraktım ama bisiklet ne?Bisikletim Salcano'nun astro modeli 29'' mtb  jant sayısı 32.Sram vites sitemli bir bisiklet.Bisikleti almak için gittiğimde Burak 28 yol a çevirmişti bir deneyim dedim aslında asfaltta mükemmel şekilde gidiyordu ancak ben dağ a çevirmesini istedim  neden mi?Ben Rizeli bir adamım ee Rize'ye gitmişken yaylalarımı bisikletimle gezmezsem olmaz o coğrafyayı bilen insanlar ne dediğimi gayet iyi anlıyordur.Kendine yazık edeceksin dediler bende güldüm belki doğru söylüyorlardı ama ben aldırmadım sonuçta benim mücadelem.Ama işin mekanik kısmına dair bilgilerim eksik pek ilgilenmediğimden anlıyorum diyemem.Neyse o bahsedilen bisiklet;

Uzun yollar için brooks sele dediler onuda aldım.Baktım keyifime düşkün bir insanım yük fazlalaştı dediler o jant telleri dayanmaz evet dayanmaz ne yaptım önede aldım bir bagaj yükü bölmek için bendeniz de 55kg hiç bir şey yani.Öyle ha deyince bisiklet turuna çıkılmaz dediler alman gereken şeyler var dediler benim farkında olduğum şeyler gidip onlarıda almak lazımdı;

Aslında burada açıklama yapmam lazım genelde yaparlar ben yapmayacağım benim gibi bu işe kalkışanların oturup araştırması istiyorum hatta uygulamalı olarak görmeleri daha hoşuma gider gün geçtikçe hazıra alışıyor insanlar bu yüzden bir açıklama yapmayacağım lütfen ilgili insanlar araştırıp baksın.Ama ilk yardım çantasının önemini vurgulayıp içindekileri paylaşacağım
Olmazsa olmaz ilk yardım çantası.Kazalar geliyorum demez acil bir durumda kendi ilk yardım müdahelenizi yapmanız gerekir bunuda oturup araştırdım hatta ek yaptırdım bu çantaya sorunlu muyum bilemedim artık hehe
Daha yazılmayan gösterilmeyen şeylerde var.Meşhur nefes alan tişörtler vs onlarla birlikte çadır tulum mat vs bunlarada değinmiyorum üşenmekten değil sadece kişilerin bunları kendi başlarına araştırarak yapmalarını istediğim için.
              Yazdık çizdik peki ya maliyet durumu o konuya hiç girmeyelim tahmin ettiğimden çok masraf oldu özellikle bisikletin çıkardığı masraf.Bana ayrılan bütçe gittikçe azalıyor daha yola çıkmadım ne yapacağım...
(...)dan sonrasını ilerleyen yazılarımda paylaşacağım(çok ilginç oldu)
Şimdi hazır mıyım?Evet hazırım belki fiziken hazır değilim ama psikolojik olarak hazırım fizikte zamanla oturacaktır diye düşünmekteyim.
Sevgiler saygılar
TOLGA GÜNTÜRKÜN
           . 

2 yorum: